Haul Rossmann, Natura



Witajcie kochane! Dziś przychodzę do Was z haulem zbiorowym z Rossmanna i Natury. W obu drogeriach załapałam się na promocję. W Rossmannie osławiona już promocja -49% lub -55%, a w Naturze trafiłam akurat na -40% na markę Kobo. Jak same widzicie, produktów jest sporo więc zaczynajmy ;) Będę podawała ceny oryginalne bez promocji ;) Cenę podzielcie mniej więcej na pół po prostu.


TWARZ:

1. Bielenda - Pearl Base - Perłowa baza pod makijaż efekt poprawy kolorytu 




29.99zł / 30g


Kupiłam bazę "na spróbowanie" zachwycona tymi cudownymi kuleczkami, które przyznajcie same efektownie wyglądają w buteleczce. Opinie o bazie przeczytałam dopiero po zakupie i były one podzielone. Wiele osób pisało, że baza nie sprawdza się dobrze oraz, że zapycha. Użyłam jej dziś pierwszy raz i powiem szczerze, że jestem mile zaskoczona. Kuleczki pod naciskiem pompki zmieniają się w drobinki, które zbyt estetycznie nie wyglądają. Po dokładnym rozsmarowaniu produktu skóra staje się nawilżona i rozświetlona, oraz dobrze przygotowana do nałożenia podkładu, którego trwałość przedłuża. Po pierwszym użyciu jestem zadowolona. Zobaczymy co będzie później. Całkowita recenzja na pewno pojawi się na blogu. 


2. KOBO PROFESSIONAL - Podkład HD Effect (02  Light Beige)


29,99 zł/30 ml


Według producenta podkład ma wygładzać i matowić oraz zapewniać mocne krycie jednocześnie nie wysuszając skóry. Oprócz tego, że produkt zamiast mocnego ma średnie krycie to spełniają się obietnice. Minusem podkładu jest również to, że wchodzi on w zmarszczki. Przymykając na to oko jestem z niego bardzo zadowolona. 


3. Wibo - Banana loose powder - Bananowy półtransparentny puder do twarzy.


15.49 zł / 5,5g


Wcześniej używałam pudru/fixera od Wibo i byłam zadowolona ale ośmielę się powiedzieć, że puder bananowy jest dużo dużo lepszy :) Daje na twarzy efekt matu ale nie jest to tępy mat lecz bardziej satynowy. Jak widzicie produkt ma żółty kolor ale w żaden sposób nie rzuca się to w oczy gdy nałożymy go na twarz. Puder jest dokładnie zmielony i tak cudooownie pachnie bananami. Mistrz ♥


4. KOBO PROFESSIONAL - Matt bronzing & contouring powder - bronzer (Sahara Sand)


                                                                      19.99 zł / 9g


Ten puder zna już chyba każdy. :) Słyszałam o nim same pozytywne opinie jednak dotyczyły one w większości koloru ciemniejszego, ( nubian desert) którego w mojej drogerii akurat nie było jednak prędzej czy później trafi on do mojej kosmetyczki. ;) Jeśli chodzi o odcień prezentowany powyżej to jest on bardzo delikatny. Idealny jeśli ktoś dopiero zaczyna konturowanie twarzy i boi się, żeby nie zrobić sobie krzywdy. Tym odcieniem na pewno plamy na policzku sobie nie stworzycie. Bronzer sahara sand jest tak delikatny, że nie było go nawet widać na zdjęciu gdy chciałam Wam wrzucić swatche. Mimo wszystko jestem zadowolona z tego produktu. 



5. Lovely - Deep matte face BRONZER - czekoladowy bronzer (dark chocolate)


                                                                23.69zł / 10g


To jest miłość od pierwszego pomalowania. Puder daje naturalny ale widoczny efekt na twarzy. Ma co prawda ciepły odcień ale na mojej cerze wygląda ładnie. Miękko się nakłada, dobrze rozciera a do tego pachnie cudownie czekoladą. Zastanawiam się czy go wąchać czy się nim malować, Hahaha jedyny minus to według mnie cena. Mogłaby być niższa. Gdyby nie promocja prawdopodobnie bym go nie zakupiła. 



6. Lovely - Silver highlighter - rozświetlacz


9,29zł / około 2g


To kolejny produkt, o którym każdy już słyszał. Długo szukałam rozświetlacza, który ładną taflę na skórze bez efektu choinki i w końcu go znalazłam. Póki co jest to mój ideał. Tak samo jak w przypadku bronzera - czekoladki jestem zakochana w tym rozświetlaczu. Nie trzeba go dużo aby był efekt na skórze. Jak widzicie na zdjęciu daje ładną taflę bez brokatu.


7. Catrice - camouflage - podkład korygujący w kremie (010 Ivory)



14.99 zł / 4,5g


W tym zestawieniu to już 3 produkt osławiony w internecie. Zbiera ogrom pozytywnych komentarzy. Jeśli chodzi o mnie... mam mieszane uczucia. Nie jest jakiś super dobry ale do najgorszych też nie należy. Idealnie sprawdza się jako baza pod cienie, które trzymają się na nim idealnie. 


OCZY:


8. Lovely - eye liner - konturówka do oczu (czarna i brązowa)


6,39 zł


Hmm co tu dużo mówić... Kredki miękkie, ładnie rysują po powiece, jak widać jest ich tu całkiem sporo, a dodatkowym plusem jest temperówka. 


9. Lovely - Pump Up Curling mascara - wydłużający tusz do rzęs


10,99zł / 8ml


No cóż... Ten tusz jest już na moim blogu odgrzewanym kotletem. Więcej przeczytacie o nim tutaj.
Jest to moja największa kosmetyczna miłość. 


USTA:


10. Lovely - Kiss kiss lips - wygładzający błyszczyk z olejem z jojoby, kolagenem i wit. E (nr 2)



                                                                      9 zł / 6ml


Zwyczajny błyszczyk tak szczerze mówiąc. Idealny na lato gdzie jest bardzo ciepło i nie chcemy dodatkowo wysuszać ust. Jest bardzo klejący i gęsty. Posiada delikatne drobinki, które ładnie się mienią. Nie wiem czy to tylko takie wrażenie czy nie ale wydaje mi się, że optycznie delikatnie powiększa usta. Przyjemny produkt, ale bez szału.


11. Eveline Cosmetics - Velvet Mat - matowa pomadka w płynie (413-cashmere pink i 420-chocolate red)







12.99 zł / 9ml


To jest produkt petarda. Pierwszy raz mam styczność z takim matem. Nie jest to taki tępy efekt jak w przypadku większości matowych pomadek ale jest to takie zgodnie z nazwą velvetowe wykończenie. Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jak wyglądają oba produkty po wyschnięciu. Ogromnym plusem jest to, że są meeeega długotrwałe. Gdy to piszę jest 23, ja mam pomadkę w kolorze 413 (jaśniejszą) na ustach od 15 i oprócz tego, że odrobinę straciła na intensywności to nic się z nią nie stało. Jestem zachwycona. Jednak minusem jest to, że obie pomadki wysuszają usta. Po pierwszej aplikacji moje usta krzyczały o nawilżenie. Mimo wszystko produkt jest dla mnie hitem.


ZAPACHY:


Z racji tego, że jutro mam urodziny to już dziś w prezencie dostałam 2 zapachy, które są odpowiednikami dużo droższych perfum. Osobiście jestem zdania, że po co mamy przepłacać za niektóre produkty skoro to samo lub coś bardzo podobnego możemy mieć w dużo niższej cenie? ;)  A co Wy o tym myślicie?


12. Bi-es La bella vita ( odpowiednik Lancome La Vie Est Belle )


                                                                        20 zł / 100 ml

Nuty zapachowe:


-Nuta głowy: czarna porzeczka i gruszka
-Nuta serca: irys, jaśmin i kwiat pomarańczy
-Nuta podstawowa: paczula, fasola tonka, wanilia i pralina


Zapach jest słodki, bardzo dziewczęcy ale jednocześnie elegancki i bardzo kobiecy. Cudowny! ♥ Idealny na wiosnę.



13. Bi-es Love Forever Green ( odpowiednik DKNY Be Delicious)


23 zł/100 ml


Nuty zapachowe:


-Nuta głowy: grejpfrut, ogórek i magnolia 
-Nuta serca: tuberoza, róża, konwalia, fiołek i zielone jabłko
-Nuta podstawy: nuty drzewne, ambra, drzewo sandałowe

Woda toaletowa pokazana na zdjęciu jest bardzo orzeźwiającym owocowo-kwiatowym zapachem, który według mnie będzie idealny na lato. 


Uff dotrwaliśmy do końca :D Jak widzicie troszkę kupiłam na promocji w Rossmannie. Polowałam jeszcze na pomadę do brwi od wibo ale są tylko ciemne kolory. Pójdę w następnym tygodniu może akurat trafi się dostawa. 

Dajcie znać co Wy upolowałyście, a na co jeszcze się czaicie, i recenzję którego z tych produktów chciałybyście najbardziej? ;)

Buziaki

Karolina ;*


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne Kalendarze adwentowe 2016

Projekt denko #3

Mini Haul zakupowy. Rossmann i Natura.