Akcja Reanimacja - pokruszony cień



Cześć! :*

Dziś przychodzę do Ciebie ze sposobem na naprawę skruszonego cienia. Ile razy zdarzyło Ci się niechcący upuścić ulubiony cień, puder, bronzer czy jakikolwiek kosmetyk w kamieniu? Tak myślałam... Zdarzyło się nie raz i nie dwa :) Zamiast płakać i lamentować, a potem biegiem lecieć do drogerii po nowiuteńką sztukę, warto zaoszczędzić pieniądze i poświęcić chwilkę na naprawę swego ulubieńca. ;) Jak to zrobić? Za moment się tego dowiesz ;) Zapraszam do dalszej części wpisu. :D



POTRZEBUJESZ:


  • pokruszony cień/bronzer/puder/jakikolwiek produkt w kamieniu
  • wykałaczkę
  • łyżeczkę
  • chusteczki higieniczne/papier kuchenny
  • ewentualnie pudełeczko, do którego produkt przełożysz
  • chwilkę czasu ;)

Krok 1:


Weź biedny, pokruszony produkt i połóż go na chusteczkę higieniczną lub ręcznik kuchenny aby nie pobrudzić otoczenia (szczególnie jeśli ratujesz ciemny cień czy bronzer ;) ). Mój cień to no name, który dostałam w kuferku kosmetyków jakiś czas temu. Używam go również jako bronzera. Cień przełożyłam do "pudełka" po jego koledze, który był beznadziejny i wylądował w koszu :) Ale równie dobrze, możesz zrobić to w pierwotnym opakowaniu. 







Krok 2:


Produkt rozkrusz bardzo drobno za pomocą wykałaczki.








Krok 3:


Do cienia w takiej postaci dodaj kilka kropli spirytusu lub po prostu perfum tak jak ja to zrobiłam :) Powstałe ''błotko" wymieszaj wykałaczką. 




Krok 4:


Następnie wygładź łyżeczką i odciśnij nadmiar płynu chusteczką lub papierem kuchennym.
(tak wiem mam kilometrowe paznokciowe odrosty... ale spokojnie spokojnie w następnym tygodniu szykuje się uzupełnienie ;) )



Krok 5: 


Pozostaw cień na dobę w otwartym pudełku aby spirytus wyparował. 





GRATULACJE!!! Właśnie uratowałaś swój ulubiony produkt :D

UWAGA!!! W PRZYPADKU UŻYCIA PERFUM, ZAPACH NAJPRAWDOPODOBNIEJ BĘDZIE UTRZYMYWAŁ SIĘ W PRODUKCIE.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne Kalendarze adwentowe 2016

Projekt denko #3

Mini Haul zakupowy. Rossmann i Natura.