TAG: CZEGO JESZCZE O MNIE NIE WIECIE?

Cześć moi kochani! Wiem, że założyłam bloga, a teraz go zaniedbuję i wierzcie mi, ze karcę w duchu za to sama siebie. Na całe szczęście to już ostatni tydzień szkoły więc, na pewno będę miała dla Was i dla bloga dużo więcej czasu. Ostatnie tygodnie były dla mnie wyczerpujące przez nadmiar nauki w stosunku do czasu, który na nią miałam. Wszystko jednak jest już opanowane i mogę odpoczywać ile tylko się da aż do 1 września ;)

Zdałam sobie sprawę, że blog mam od 2 miesięcy, a Wy nadal mało o mnie wiecie :) Dlatego przygotowałam dziś TAG: CZEGO JESZCZE O MNIE NIE WIECIE?, w którym znajduje się 10 pytań ;) Myślę, że odpowiedzi na te pytanka przybliżą Wam troszeczkę moją osobę :D

No to co? Zaczynamy! ;D

1. Nie wiecie, że czasem bywam...
  
   ... strasznie zazdrosna. I to zdecydowanie jest moja wada. W mojej zazdrości chodzi nie tylko rzeczy ale również o osoby. Aktualnie i tak troszkę to opanowałam i jest dużo lepiej niż kiedyś ale mimo wszystko postaram się nadal nad tym pracować ;)

2. Straszliwie boję się...


... że zniszczę sobie życie niewłaściwymi wyborami. Mam świadomość, że nie można podejmować wiecznie dobrych decyzji, bo byłoby zbyt nudno i zawsze gdzieś nóżka musi nam się powinąć. ;) Boję się jednak straszliwie, że pomimo wszystkich złych życiowych wyborów trafi się taki, z którym ciężko będzie mi się pogodzić i zmarnuje to wszystko co do danego momentu osiągnę, a także przyszłość. :(

3. Mam obsesję na punkcie...

... uśmiechu i zębów! ZDECYDOWANIE! Według mnie uśmiech i zęby to wizytówka człowieka. Moja obsesja jest na tyle silna, że potrafię myć zęby 5-6 razy dziennie :) Gdy poznaję nową osobę pierwsza rzecz na jaką zwracam uwagę to właśnie uśmiech i zęby. Bardzo często gdy z kimś rozmawiam nie patrzę mu w oczy (mimo, że bardzo lubię to robić) ale właśnie na usta. A no i oczywiście nie pójdę spać dopóki nie umyję zębów... :)

4. Nie wytrzymałabym bez...

... wstyd się przyznać ale bez telefonu i internetu. Magia obecnych czasów i postępu technologicznego daje się we znaki. Internet w moim telefonie jest włączony praktycznie non stop, a nawet jeśli nie to sms'y lecą jak z procy jeden za drugim. :)

5. Mogłabym mieć nawet 1000...

... produktów do ust. W punkcie 3 wspomniałam, że mam obsesję na punkcie uśmiechu i zębów, a co za tym idzie dbam również o to aby moje usta ładnie wyglądały. Bardzo rzadko zdarza się abym wyszła z domu bez chociażby balsamu na ustach.

6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę lat...

... 35. Aktualnie mówię, że ślubu nigdy nie wezmę no ale wiadomo, że życie płata figle a ja jestem jeszcze za młoda na takie plany. Nie mam zamiaru się spieszyć do dnia, w którym stanę na ślubnym kobiercu.

7. Nienawidzę...
... ludzi, który się podlizują i za wszelką cenę chcą przypodobać się innym.

8. Zakupy to dla mnie...

... KATORGA! Nie wliczając zakupów online. ;D Dzień, w którym mam ochotę i "wenę" do zakupów zdarza się baardzo rzadko. Zazwyczaj nienawidzę robić zakupów pomijając przypadki gdy pilnie czegoś potrzebuję.

9. Zawsze muszę mieć przy sobie...

... telefon. Sms'y, portale społecznościowe czy nawet zwyczajne przeglądanie sieci w moim smartphonie to uzależnienie ale nie zamierzam się z niego leczyć. ;p

10. Jestem typowym...

... introwertykiem. Doskonale czuję się w swoim towarzystwie i nie mam depresji, gdy jest piątkowy wieczór a ja siedzę w domu zamiast biegać po klubach. Wolę w ciszy poczytać książkę lub obejrzeć jakiś film w domowym zaciszu ♥

No i to wszystko moi kochani na dziś. Mam nadzieję, że ten post chociaż troszkę pozwolił Wam mnie poznać lepiej. ;)

Buziaki

Karolina :*



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne Kalendarze adwentowe 2016

Projekt denko #3

Mini Haul zakupowy. Rossmann i Natura.