Ulubieńcy kwietnia 2016

Witajcie Kochani! Nie mam zielonego pojęcia kiedy minął kwiecień, a już na pewno kiedy minęły te 4 miesiące od początku roku. Czas śmiga nieubłaganie. Dziś mam dla Was moich ulubieńców kwietnia. Jest ich 3, ale zdecydowanie są to moje perełki. ;)

1. Bioderma - Hydrabio perfecteur SPF30 - krem nawilżający, wygładzający i rozświetlający

Ten krem to istne cudo! Szybko się wchłania, nie zostawia na skórze tłustego filmu, pięknie nawilża naszą skórę i nadaje się pod makijaż. Nic się na nim nie waży. Po prostu nic dodać nic ująć. Absolutne 10/10 ;)

2. Under twenty, Anti! Acne, Matujący krem BB o działaniu antybakteryjnym SPF10

Tak jak wspominałam już w jednym z wcześniejszych wpisów używałam dość długo innej wersji tego produktu. Opcję matującą mam pierwszy raz ale jest ona dużo lepsza od poprzedniej. Produkt rzeczywiście matuje, jest wydajny, wyrównuje koloryt i jest leciutki. Utrzymuje się również dłużej od poprzednika.

3. Maybelline - Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner, Eyeliner w Żelu.

Swoją przygodę z kreskami zaczęłam jakieś 5 lat temu i przed dobre 3 lata miałam kreski dzień w dzień. Używałam wtedy eylinera w żelu z Essence. Potem o kreskach zapomniałam i bardzo rzadko je robiłam. Przy okazji promocji w Rosmannie zakupiłam eyeliner z Maybelline z polecenia wielu koleżanek i się zakochałam. Wróciłam do robienia kresek i nie mam zamiaru z nich rezygnować. Eyeliner jest baardzo czarny, nie blaknie, nie ściera się i bardzo łatwo się nakłada. Dodatkowym plusem jest dołączony pędzelek, który z jednej strony zakończony jest aplikatorem, który umożliwia nam roztarcie kreski, a z drugiej krótkim pędzelkiem.



 Bez promocji kosztuje coś około 30 złotych. Mimo to myślę, że jest tego wart. ;)

Pozdrawiam
Karolina ;*


Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego kremu z Biodermy, bo inne kosmetyki tej firmy okazały się u mnie strzałem w dziesiątkę. Ile mniej więcej kosztuje? Czy można go już gdzieś kupić? W mojej ulubionej Melissie jeszcze go nie ma niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest rewelacyjny ♥ Niestety jeszcze go nigdzie nie widziałam. Według beGlossy jego cena to 73 zł/40 ml ;)Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z produktami Biodermy więc porównania nie mam :c

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne Kalendarze adwentowe 2016

Projekt denko #3

Mini Haul zakupowy. Rossmann i Natura.