beGlossy marzec 2016 - Rozkwit Kobiecości


Cześć kochani!

Dziś przychodzę do Was z marcowym beGlossy. Wiem, że mam lekkie opóźnienie jeśli chodzi o to pudełko, bo za nami już pierwszy tydzień kwietnia no ale niestety tak w tym miesiącu wyszło. :) Kurier odwiedził mnie wczoraj i od razu wypróbowałam wszystkie 5 produktów, które dostałam w swojej wersji pudełka (B) :D Przedstawię Wam dziś moje pierwsze wrażenie po użyciu. 

Zacznijmy może od tego:



Czym jest beGlossy?

Jest to firma, która za 49 zł miesięcznie 
oferuje nam pudełka kosmetyków marek zarówno tych tańszych jak i tych z górnej półki. Produkty, znajdujące się w środku to nie tylko pielęgnacja ale także kolorówka oraz akcesoria, w zależności od edycji. 


W tym miesiącu produkty przychodzą do nas w standardowym różowym pudełku z logiem beGlossy. Kosmetyki są otoczone czarnym konfetti, zawinięte w bibułę w tym samym kolorze, zaplombowane naklejką z logiem firmy i przewiązane różową wstążeczką.

Co znalazłam w marcowej wersji "Rozkwit kobiecości"?


Oprócz kosmetyków trafia do nas beGlossy magazyn, który jest wydawany co jakiś czas. 




Co m.in. znajduje się w magazynie? 


  • Wywiad z Edie Von Cinnamon czyli pasjonatki stylu pin-up (niesamowita dzieczyna)
  • Przydatny artykuł o zmarszczkach + kosmetyki zawierające kolagen
  • Joga twarzy - czyli proste ćwiczenia poprawiające elastyczność skóry
  • Porady dla włosów farbowanych (czyli dla moich kudełków ;p) 
  • Tutorial makijażu w stylu Gwen Stefani wykonany przez Zmalowaną (Marta Parciak), która jest blogerką, vlogerką i świetną wizażystką.
  • Wiosenne stylizacje z białymi spodniami by Paulina Jagodzińska (przyda się, bo unikam spodni w tym kolorze jak diabeł święconej wody)
  • Kody rabatowe do: goodies, clareny, semilaca, polleny, bingospa, bandi, yasumi, jestes modna, sugarfree, deezee, sotho oraz gymhero


1. BANDI COSMETICS, Krem intensywnie nawilżający hydro care (niepełny produkt, 30ml)




48,00 zł / 50ml

Opis produktu wg beGlossy:



  • Idealnie nawilży Twoją skórę, a efekty zobaczysz już po 14 dniach.
  • Doskonale sprawdzi się jako baza pod makijaż.
  • Sprawi, że Twoja skóra będzie jędrna i gładka, a jej koloryt wyrównany.
  • Dzięki świeżej nucie zapachowej stosowanie kremu będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością


2. L'OCCITANE, Krem do rąk kwiat wiśni (niepełny produkt, 10ml)


29.90 zł / 30ml


Opis produktu wg beGlossy:


  • Ma lekką konsystencję i zawiera masło Shea.
  • Doskonale nawilży skórę Twoich dłoni.
  • Jest wzbogacony o ekstrakt z wiśni z regionu Luberon w Prowansji, dzięki czemu nada Twojej skórze lekki, kwiatowy zapach


3. YASUMI, Konjac sponge (pełny produkt)


19,00 zł



Opis produktu wg beGlossy:


  • Jest w 100% naturalną gąbeczką służącą do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała.
  • Delikatna struktura włókien pozwala na stosowanie jej do każdego rodzaju cery. Możesz jej używać nawet jeśli masz skórę bardzo wrażliwą i delikatną.
  • Unikalna struktura gąbeczki zapewni Ci przyjemny masaż, który stymuluje przepływ krwi i dokładnie oczyszcza. 


4. SPA VINTAGE BODY OIL, Peeling do ciała (pełny produkt, 200ml)



17,90 zł / 200ml


Opis produktu wg beGlossy:


  • Pobudzi Twoją skórę do szybszego wzrostu i odnowy.
  • Dzięki regularnemu stosowaniu wzmocnisz elastyczność głębszych warstw.

5. ARTÈGO, Ampułki odbudowujące dream (niepełny produkt, 3x8ml)



139,90 zł / 16x8ml


Opis produktu wg beGlossy:

  • Preparat fryzjerski, który wyróżnia się wyjątkową skutecznością i wszechstronnym działaniem.
  • Nada Twoim włosom gładkość i miękkość oraz ułatwi rozczesywanie, otaczają je ochronnym filtrem.
  • Nawilży włosy, a dzięki zawartości keratyny ułatwi odbudowę poszczególnych włókien.

Moja opinia: 


1. BANDI:

 Krem nakłada się przyjemnie, jest lekki i dość szybko się wchłania. Pachnie według mnie cytrusami. Czy nawilża jeszcze nie wiem i póki co nie mogę zdecydować czy kupiłabym go ponownie.

2. L'OCCITANE:

 Nie mam suchych lub zniszczonych dłoni, więc nie jestem w stanie określić jego faktycznego działania. Szybko się wchłania i nie zostawia po sobie filmu na skórze co jest absolutnym plusem tego produktu. W pierwszej chwili pachnie jak różańce z drzewa różanego ( wiecie o jaki zapach mi chodzi? :D ), ale po chwili traci on na sile i pozostaje delikatny kwiatowy aromat. Jest bardzo przyjemnym produktem i rozważam zakup pełnej wersji.

3. YASUMI: 

O gąbce Konjac słyszałam i czytałam już dawno lecz dopiero teraz mam okazję ją przetestować. Jest twarda jak kamień jednak po namoczeniu jej w wodzie staje się meeega mięciuteńką gąbką, która delikatnie oczyszcza naszą twarz czy ciało. Jedyny minus jaki zauważyłam to długi czas wysychania. Po użyciu powinniśmy ją wypłukać w wodzie i powiesić w suchym, przewiewnym miejscu. Tak też zrobiłam. Użyłam jej wczoraj około 21 i powiesiłam na grzejniku. Gdy to piszę jest 17:15, a gąbeczka jest nadal wilgotna... Ponad 20h wysychania? Trochę słabo. No chyba, że coś źle robię to mnie poprawcie ;) Mimo wszystko na pewno kupię kolejną gdy ta straci swoje właściwości i nie nada się już do użytku :D

4. SPA VINTAGE BODY OIL:

 Peeling pozostawia na ciele dosłownie olej :D Ale spokojnie, po wytarciu skóra jest nawilżona i odświeżona. Moja wersja produktu pachnie pięknie orzechami, jednak ze względu, że nie lubię aromatu olejku makadamia, który jest tutaj wyczuwalny nie kupię tego produktu :)

5. ARTÈGO: 

Na koniec absolutny HIT tego pudełka. Już po pierwszym użyciu zauważyłam poprawę kondycji moich włosów. Są lekkie, sypkie, miękkie i wygładzone. Dodałam ampułkę do maski z poprzedniego Haulu i jestem zachwycona! Ale uwaga: płyn nie łączy się dobrze z maską czy odżywką więc trzeba to zrobić w oddzielnej miseczce. Gdy tylko pozwolą mi na to fundusze, zdecyduję się na zakup tego produktu. 


Podsumowując: 


Wartość pełnych wersji produktów z pudełka: 254,70 zł


Jestem zadowolona z tej edycji. Znalazłam swój HIT, pół hit i 3 produkty "meh". Rozumiem, że niekażdym produktem da się dogodzić. ;) Mam nadzieję, że kolejne edycje będą równie dobre.

Dajcie znać czy macie marcową edycję beGlossy i co o niej myślicie ;)

Pozdrawiam :*

Karolina ♥



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne Kalendarze adwentowe 2016

Projekt denko #3

Mini Haul zakupowy. Rossmann i Natura.